Akým spôsobom môžem objednávať tovar?
Vašu objednávku môžete poslať: mailom: nomiland@nomiland.sk, faxom: 055/ 799 52 48
poštou: NOMIland, s.r.o., Magnezitárska 11, Košice 040 13, stiahnutím a zaslaním objednávkového formulára, ktorý nájdete TU.
Kto sa môže stať členom klubu NOMIland?
Členom NOMIklubu sa môže stať každá Materská alebo Základná škola, štátne zariadenia, ako napr. detské domovy.
Ako sa môžeme prihlásiť do klubu NOMIland?
V prípade, že spĺňate podmienky členstva v NOMIklube, t.z. že ste Materská alebo Základná škola, prípadne iné štátne zariadenie, nie je potrebné sa do klubu zvlášť prihlasovať. Členom NOMIklubu sa stanete automaticky, po podaní vašej prvej objednávky.
Ako získam body v klube NOMIland?
Pri každom nákupe tovaru z nášho katalógu získavate za každé 1 € s DPH kúpeného tovaru 30 bodov na Váš osobný účet v klube NOMIland.
Kde získam informáciu o stave môjho bodového konta?
Informácie o stave vášho konta Vám radi poskytneme na bezplatnej linke 0800 60 60 50 alebo mailom nomiland@nomiland.sk
Akým spôsobom môžem objednávať tovar za body?
Objednávku za body môžete poslať mailom, faxom, poštou, prostredníctvom internetu. Prosíme Vás aby ste takúto objednávku označili poznámkou "BODY"
Aký tovar si môžem objednať za body?
Zoznam tovaru, ktorý ponúkame za body nájdete v našom katalógu na stranách 5, 6 a 7 alebo na našej internetovej stránke www.nomiland.sk v kategórii Klubový tovar.
Ako budete posielať objednávku za body?
Tovar za body vám zašleme zdarma, bez poštovného.
Sú všetky ceny v katalógu s DPH?
Áno, všetky ceny, ktoré sú uvedené v našom katalógu sú s DPH.
Akú máte dobu dodania tovaru?
Na didaktické pomôcky a hračky je doba dodania cca 30 dní.
Na nábytok a molitany je doba dodania cca 8 týždňov.
Aké poštovné zaplatím za dodanie tovaru?
Drobný tovar do 15 kg zasielame poštou alebo prepravnou službou - poštovné vrátane balného je 5 €.
Objemnejší a ťažší tovar (napr. molitany alebo nábytok) dodávame prepravnou službou alebo vlastnou dopravou. Celkové náklady za dopravu sú 14 € za akékoľvek množstvo tovaru a do akéhokoľvek miesta v našej republike.
Máte na Slovensku nejaké predajne, kde by som si mohla vami ponúkaný tovar osobne prezrieť?
Sme len zásielkový - internetový obchod. Nemáme žiadne predajne, kde by ste si mohli tovar prezrieť alebo priamo zakúpiť.
Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?
Informácie o postupe pri reklamácii nájdete v našich obchodných podmienkach.